Primer de tot, ens vam dirigir a la carpa de Roda de Ter per a passar les verificacions tècniques i administratives abans de portar el cotxe al parc tancat del centre de Roda. Allà vàrem aparcar el nostre cotxe juntament amb els més de 100 vehicles participants per poder anar a escoltar el briefing tècnic previ a la cursa. Després vam anar al cotxe per repassar el Roadbook amb les taules que ens havíem preparat a casa per tal de poder mantenir la desitjada regularitat en la velocitat. El que no ens imaginàvem era que seria tant important tenir uns bons aparells de mesura de la distància recorreguda i de la velocitat per poder afinar amb les mitjanes establertes i poder seguir bé el recorregut marcat.
Buf! Diem que anàvem amb un esclop i una espardenya. Havia agafat el meu rellotge d'anar a córrer i els telèfons mòbils pensant que juntament amb les taules i el comptaquilòmetres del cotxe ja en tindríem prou, però el que no sabíem era que cada aparell que dúiem mesurava diferent, i fins que no varem trobar el que s'acostava més al que marcaven els organitzadors va passar més de mig ral·li.
Quina emoció! Per fi, després de tantes vegades d'anar a veure ral·lis amunt i avall erem la meva dona i jo els que passavem per sota l'arc de sortida amb el nostre propi cotxe.
Com que era la primera vegada que hi participàvem ens ho varem agafar amb l'objectiu d'acabar sense perdre'ns, passar-ho bé i passar una nova experiència. I així va ser! Un cop acabat el ral·li he comprovat que la meva dona i jo també fem un bon equip fins i tot en coses com aquesta. Jejejejjeje...
En fi, en fem una valoració molt bona. De ben segur que quan puguem repetirem!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada