dimecres, 18 de novembre del 2015

I si fem la mitja de Ripoll?

Després de fer la Gerunda Road vaig decidir de provar-me en una altra disciplina. Em vaig inscriure a la Marató de San Sebastian, així doncs, ara em tocava córrer. El primer dimecres després d'anar a Girona vaig sortir a córrer a la tarda. M'ho vaig agafar bé. Vaig sortir de casa direcció la ruta del ferro amb la intenció de fer uns 18km o una horeta i mitja aproximadament. Quan ja anava de baixada em vaig trobar el meu cunyat que pujava corrent. Li vaig demanar fins on volia anar i em vaig decidir a acompanyar-lo una estona. Parlant, parlant, em va dir que segurament participaria a la mitja marató de Ripoll al cap d'una setmana i mitja, i com que jo ja tenia la intenció d'entrenar, li vaig dir que si ell hi anava jo l'acompanyaria. Així, doncs, aquell dia entre una cosa i l'altra vaig completar els 21km a ritme de marató en una hora i quaranta minuts. El diumenge següent vaig tornar a sortir i vaig fer 25,5km en dues horetes, dimecres vaig sortir de nit per fer una altra mitja marató en 1h 38 minuts (mai havia corregut sol de nit, tota una experiència). I per fí, va arribar el dia de la cursa de Ripoll. Seria la meva quarta mitja en onze dies. I em trobava bé!

Com que sabia que era un entrenament més no estava gens nerviós. Em vaig llevar a l'hora de sempre després d'haver dormit tota la nit! La meva filla fa setmanes o més ben dit mesos que no em deixa! Jejejje... Vaig esmorzar, vaig anava buscar el dorsal, vaig fer relació social tot veient a gent que feia temps que no veia, vaig tornar a casa per posar-me la roba de córrer i au! A escalfar una miqueta!

Ens varem trobar amb el meu cunyat a la sortida i varem fer la cursa al seu ritme. En un principi anavem més que bé pel que ell havia entrenat, però a mesura que anaven passant els quilòmetres va anar baixant el ritme.

Just abans de l'arribada ens esperava la família. Varem agafar els nens i varem entrar a meta tots agafats de les mans. Va ser molt xulo. Com que corríem a casa tothom ens cridava i animava com si fóssim els guanyadors.

Ara, abans d'anar a San Sebastian, faré una altra mitja, però amb canvis de ritme i aniré a obrir la Centuria Trail de St. Pau de Seguríes. Així completaré 6 mitjes maratons en 17 dies. Jeje...