dimarts, 14 d’abril del 2015

Ens retrobem?

Hola!

Ens retrobem?

Amb aquest títol m'agradaria reprendre aquest bloc i intentar comunicar des del meu punt de vista aquelles activitats esportives que vagi realitzant. Espero que t'agradi i, si et ve de gust em segueixis.

Des del 2011 han passat moooooltes coses. El meu últim post era que ja era triatleta, no? Doncs imagina't com han anat aquests anys que torno a ser pare d'una nena guapíssima, m'he iniciat en el món de les trails, hem creat un nou club esportiu a Ripoll, he acabat la meva segona marató en 3h30' i sóc mig ironman finisher amb ganes de més km.

Doncs bé, després d'iniciar-me en el món de la triatló vaig continuar apuntant-me a diferents duatlons i triatlons de diverses distàncies i modalitats, com ara cross o carretera, en estanys, rius o al mar. Aquest esport m'apassiona! I cada cursa que completo amb motiva per intentar assolir un nou repte, ja sigui una distància més llarga, amb més desnivell o senzillament millorar el meu temps en algun dels tes trams. (natació, bicicleta o córrer) O bé, només com a excusa per anar a passar un cap de setmana diferent amb la família.

Aquest diumenge 19 d'abril vaig a fer el Half Ironman de l'Ametlla de Mar.

Ens veiem aviat! Espero, jejejejjeje....