diumenge, 4 de gener del 2009

Sant Silvestre Ribatana

La primera ruta que penjaré en aquest bloc és la que vaig realitzar el 31 de desembre de 2008. La Sant Silvestre Ribatana. Aquesta cursa em va fer especial il·lusió per 3 motius.

El primer és perquè aquesta cursa és una de les de casa. Bé, encara que jo sigui de Ripoll i no de Ribes considero que totes les curses que es fan a la comarca són curses de casa.

El segon motiu és que la vaig poder córrer juntament amb dos amics que fa temps no hagés cregut mai que hauria fet una cursa atlètica amb ells. Des d'aquí vull donar ànims a en Contre i l'Alberto, companys d'un antic grup de música, i a tots aquells que us esteu iniciant en el món de l'esport o encara no ho heu fet.

I l'últim motiu i potser més important és que també va venir a córrer amb mi, tot i que en categories diferents, el meu nebot Albert de 12 anys que tot just ha començat a dedicar-se a córrer ara, però amb moltes ganes. Espero que continuï així i que em pugui acompanyar durant molts anys.

Aquesta cursa constava de 4km amb sortida i arribada al capdemunt del passeig de Ribes de Freser. La sortida era direcció cap a Ripoll seguint el recorregut següent: trencant a la dreta cap a la carretera de Puigcerdà, entrant al poble pel carrer major fins el segon pont, trencant a la dreta per baixar cap al passeig altra vegada i un cop allí es donaven tres voltes al passeig per acabar de completar els 4km de distància.
A continuació us penjo una foto, el recorregut i perfil de la prova.


3 comentaris:

Unknown ha dit...

Moltes felicitats pel blog tiet! I una cosa, podries penjar la ruta del ferro i les que s'ajunten al final??

Albert

Anònim ha dit...

moltes felicitats per aquesta nova iniciativa!

espero que d'aquí uns anys, també puguis escriure alguna cosa així com: "el meu fill m'ha acompanyat a córrer una cursa!"

de ben segur que l'Oriol aprendrà a estimar l'esport com ho fas tu, un petó!

contre ha dit...

qui diu que el metal i l´esport no son compatibles ? ojala poguem anar a moltes + curses junts!