dilluns, 2 de març del 2009

Ripoll - Castell de Llaers - Llances - Ripoll

Sabia que podia ploure, sabia que havia de cambiar una roda punxada abans de sortir i sabia que hi aniria sol, però de totes maneres hi vaig anar. Tenia tan "mono" d'anar amb bici que tot tant em feia.


Hem vaig llevar a les 8h del matí amb la calma, vaig esmorzar, em vaig vestir de "biciclista"i apa, cap a cambiar una roda punxada de la bici al garatge. Un cop vaig tenir la feina feta vaig sortir de casa direcció El Roig per enllaçar amb un tram de la ruta 19 del centre btt direcció Llaers. Un cop allà dalt vaig continuar per la ruta 19 passant pel Castell de Llaers fins a trobar després d'una forta baixada la pista emporlanada. A la pista vaig tirar direcció St. Bernabé i un cop a dalt la carretera drecció Vallfogona. Després del pont se Semala trenco a l'esquerra i pujo per una pista emporlanada que em portarà fins al collet de les Llances, entre Vallfogona i St. Joan de les Abadesses. A St. Joan agafo el carril bici fins a Ripoll i fins a casa de nou.


El que no us he explicat és que un cop passat el pont de Semala va començar a caure un xim-xim d'aquells que sembla que no mulla, però al cap d'una estona vas moll com un ànec. A dalt del collet de les Llances em vaig parar a menjar-me una barreta i tot d'una va començar a ploure amb més ganes, però com que sóc en home de veritat (jejejjeje...) vaig tornar a pujar a la bici i cap a St.Joan falta gent.


Un cop al carril bici, tot i ploure amb ganes, vaig poder comprovar que no sóc l'únic sonat surt a fer una mica d'esport. I havia tanta gent circulant a peu i amb bicicleta que no semblava que caigués la que estava caiguent.


La curiositat del dia va ser que tot i anant amb compte per les fortes baixades amb la pluja, just quan vaig pujar a la vorera per poder passar pel túnel que et porta al Pont d'en Calatrava i que passa per sota les vies vaig caure com el més novato de tots. Sort que no passava ningú! Quina vergonya!



Aquí teniu el perfil, el circuit de la ruta i l'enllaç amb wikiloc.






http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=325949