diumenge, 1 de febrer del 2009

He corregut amb enWanjiru

Aquest diumenge he corregut la mitja marató de Granollers. Jo, en Wanjiru i uns 5800 atletes més. L'única diferència és que ell l'ha fet amb 1 hora i 1 minut, i jo amb 1h i 38 minuts.

Bé, ara ja us podeu imaginar qui és en Wanjiru, no? Doncs sí, és el recordman mundial de mitja marató amb 58 minuts i 33 segons i medalla d'or i record olímpic a la marató dels Jocs Olímpics de Pequín 2008 amb 2h 6' 32''.

A més d'en Wanjiru i jo també hem anat a la mitja de Granollers una colleta del Club Esport i Salut de Ripoll que podreu veure a la fotos de més avall. En aquesta cursa i com ja sol ser habitual en Puli ens ha matxacat a tots amb 1h 32' i sobrat, després ha arribat en David amb 1h 34' i en posició de bronze jo mateix.

Bé, per acabar aquesta notícia em volia despedir fins a la mitja de Barcelona (la setmana que vé), però no he estat a temps d'inscriure'm. Es veu que se'm han adelantat 4500 persones abans.

Aquí teniu les fotos, el recorregut i el perfil, que com veureu no era l'idoni per fer marca.



Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow