dimecres, 11 de febrer del 2009

Prova d'esforç

En la reunió del mes de gener del Club Esport i Salut de Ripoll vàrem parlar de fer-nos una prova d'esforç per comprovar que no tenim cap dolència que ens impedeixi fer exercici. Després el president es va ocupar de demanar-nos hora a l'Iinstitut de l'Esport de Vic. A mi hem tocava anar-hi ahir.

Vaig arribar allà i la meva primera sorpresa va ser quan vaig veure que els metges que ho porten eren professors meus de la Universitat de Vic quan estudiava per mestre d'educació física.

Em van fer treure la samarreta i m'ho van començar a mesurar gairebé tot, jejejejej... Em van emplenar de xips i em van fer pedalar en una bicicleta connectada a un ordinador.

Després de patir durant uns 10minuts aproximadament ja tenien el resultat. Estic fet una màquina de matar! No, home no, és conya...! De fet el més important és que no tinc cap dolència important i que puc continuar fent esforç físic.

Recomano a tothom que practiqui esport habitualment, tant si fan carreres com no, que algun dia a la vida se'n facin una.