diumenge, 25 de gener del 2009

Volta per sota Llaers

Aquest diumenge al matí el meu fill m'ha despertat, com ja és costum, per demanar-me un bibi. Llavors s'han ajuntat, o he volgut ajuntar unes quantes circumstàncies: era una hora una mica "mal parida"(8h. matí), diumenge, els del Club Esport i Salut que surten els diumenges al matí ja feia dies que em deien que anés un dia a córrer amb ells, feia una setmana que no anava a córrer, i moltes més escuses que em podria trobar ara mateix. Així doncs, he esmorzat tranquilament, m'he vestit, he posat el rellotge a localitzar satèl·lits i he marxat cap a la piscina municipal, lloc on queden els del club.

Hem sortit allà un quart de 10h del matí direcció Barcelona, hem trencat al pont del roig i hem seguit la ruta 19 de BTT fins un rierol que per massa cabal no ens ha deixat passar i hem hagut de girar cua. Llavors hem seguit un corriol marcat per les senyals d'itinerània que ens ha dut a l'altra banda de la riera fins el pont "emporlanat" de la pista que puja cap a Llaers. Un cop aquí hem seguit la pista de tornada a Ripoll que passa per sobre la depuradora fins a arribar altra vegada a la piscina municipal. En total uns 18'5 km aprox. representats a les imatges de més avall.

Només falta una setmana per la mitja de Granollers.