diumenge, 8 de febrer del 2009

Sembla que avui no convingui fer esport!

El cap de setmana passat quan volia inscriure'm a la mitja marató de Barcelona vaig fer tard. Encara quedaven dos dies de plaç per poder-se apuntar quan em vaig conectar a la web oficial i... Sorpresa! Ja havien arribat al nombre màxim d'inscrits (4.500 atletes) i no em vaig poder apuntar.

Ahir a la tarda em va trucar en Xevi per quedar per anar a esquiar avui diumenge. Em sortit de Ripoll a les 8 del matí i mentre pujàvem em trucat un amic seu que treballa a la Molina per demanar-li quin temps feia. Ens ha dit textualment: "està tot obert, fa una mica de vent, però els arbres no es mouen".

Quan em arribat allà i em baixat del cotxe el primer que em sentit ha estat que per motius d vent tancàven algunes pistes. Em esmorzat per deixar passar una estona i veure que passava amb el temps i han acabat tancant la majoria de remuntadors. Sort que no haviem pagat el forfait encara!

Bé, em sembla que aquesta tarda anirem al cine. Espero que no passi res! jejejjeje...

Ns veiem!