dilluns, 24 d’agost del 2009

Ripoll - Montserrat

Per fí escric aquest article. I alguns dels que em llegiu pensareu, perquè? Doncs perquè si l'escric és perquè he aconseguit el gran repte plantejat per aquest estiu de 2009: anar de Ripoll a Montserrat amb bicicleta, per muntanya i amb solitari.

Abans de penjar-vos les fotos, els recorreguts i els diferents enllaços voldria primer de tot disculpar-me amb els que em volien acompanyar en aquesta experiència i no m'han acompanyat (no patiu, ho repetirem). Segonament volia donar les gràcies a la meva família, però a la meva dona primer de tot que ha aguantat les meves cabòries durant tot el temps de preparació, que a més ha estat la que m'ha hagut de venir a buscar al Monestir de Montserrat i la que ha patit més per si podria arribar o no.

Bé, que us podria dir, suposo que els que soleu anar amb bicicleta regularment o veureu d'una manera i els que no d'una altra. Suposo que uns pensareu que estic sonat, que no feia falta patir tant,... i altres pensareu que deu ni do, que quina passada i que us agradaria apuntar-vos-hi en una altra edició.

Doncs sí, anar de Ripoll a Montserrat amb bicicleta, per muntanya i sol és una animalada, però l'esforç val la pena si tens un motiu prou fort per fer-ho. Si no hagués estat així, potser no ho hagués aconseguit.

4 dades: 130 km aprox de recorregut, 4.500 m. desnivell positiu acomulat, 11h invertides de les quals més de 8 pedalant, més de 4 litres de líquid begut i més de 4 kg de pes perdut, mínima de 15 graus centígrads i màxima de 38.

Per acabar, si algú vol més informació que no dubti en escriure'm un comentari o correu i de bon grat em posaré amb contacte. De totes maneres a sota aquestes línies teniu força informació de l'experiència.














http://ca.wikiloc.com/wikiloc/user.do?name=raiworld

2 comentaris:

Sandra ha dit...

carinyo, ets un crak. no tenia cap dubte que ho aconseguiries, tot i que no et puc negar que aquell dia vaig patir força. amb aquella calor, i tantes hores... en fi, ara el més important és que has aconseguit el teu repte.
no cal que em donis les gràcies, ni et disculpis per res. sóc jo la que t'he d'agrair moltes coses.
la verge de montserrat de ben segur que tindrà en compte el teu esforç.
t'estimo!!! sandra

Anònim ha dit...

Bones Raimon,

He vist que has fet la ruta Ripoll - Montserrat amb BTT, a mi i una colla d'amics ens agradaria fer-la a peu, em podries passar informació sobre la ruta que s'ha fer, merci!!!

Jordi Cima

P.D.: Et deixo el meu e-mail "liantecima@hotmail.com"

Merci altre cop!!!!