divendres, 14 d’agost del 2009

Primera sortida per carretera

Sí, sí, ja ho heu llegit bé. Ja he fet la meva primera sortida per carretera i no pas amb la meva bici de muntanya, si no amb la meva nova i flamant bici de carretera, jejejej... La teniu penjada al menú de la vostra dreta.

Ja feia temps que portava de cap comprar-me una bici de carretera i per fí ha estat aquest mes d'agost quan m'he acabat d'animar. De fet em volia quedar una de les bicis més barates del mercat, però allò que et vas animant, animat i al final ja ho veieu, m'he quedat una bici d'alumini amb els tirants i la forquilla de "carbono" i amb 10 velocitats. Només he fet una sortida i em sembla que ja puc dir que això de la carretera enganxa.

Bé, allò que dèiem la meva primera sortida ha estat des de Ripoll fins al Coll de Barraques i tornar. Teniu el recorregut, el perfil i l'enllaç al wikiloc per si us la voleu baixar (tot i que no hi ha massa secret) més avall.